سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مهندسی روابط انسانی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» بررسی عملکرد روابط عمومی سازمان امور مالیاتی کشور

  سازمان امور مالیاتی کشور چند سالی است که از بد نه ی وزارت اقتصاد ودارایی جدا شده و کار خود را به صورت مستقل از این سازمان    آغاز   کرده است . این سازمان از زمان تاسیس در خود واحد روابط عمومی را داشته است که در چند سال اخیر  بسیار گسترده شده است  که می  توان آن را یکی از  روابط عمومیهای موفق در سطح کشور دانست .

      

    رئیس کل روابط عمومی سازمان امور مالیاتی با صداوسیما ارتباط تنگاتنگی دارد که این خود یکی از  دلایل موفقیت  این سازمان است که به نوبه ی خود به سطح ارتقای کیفی آن  کمک می کند . 

      این سازمان هر ساله در هفته ی  مالیات به سنجش  افکار می پردازد و غیر از آن در طول سال  نیز با مودیان سازمان ارتباط دارد و پرداخت مالیات از سوی آنان  را نشانه ای برای موفقیت خود می داند .گرچه تنها یک کارشناس روابط عمومی در این سازمان  مشغول به کار بود اما مدیران از تجربه ی زیادی برخوردار بودند و از جمله فعالیت آنان پخش سریالهای تلویزیونی است  که در چند سال اخیر شاهد آن بوده ایم. تنها مشکلی  که از نظر من در این سازمان  وجود داشت  خوش بینی بیش از اندازه آنها بود به طوری که موانع بر سر راه خود را بسیار ناچیز می شمردند  ویا حتی آن را انکار می کردند و شاید خاصیت این تحقیق این باشد که همه سازمانها خود را مثبت ارزیابی کنند .

                                                                                                       جعفری

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » دانشجویان روابط عمومی ( شنبه 86/9/17 :: ساعت 10:19 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

روابط عمومی از دیدگاه مارکوزه
[عناوین آرشیوشده]